VEGAN ve CRUELTY FREE MARKA ARAYIŞIM: ALCON

ALCON

Bu isim solüsyon ve lens üreten bir firma.Başka neler üretiyorlar bilmiyorum ama beni şu anlık sadece lensleri ve solüsyonları ilgilendiriyor.Çünkü bunlar elimde aylar öncesinde olan ürünlerdi.Biliyorsunuz ki yani en azından takip edenler için diyorum bu yola ilk cruelty free ürünlerle çıktım.Ama o zaman elimde cruelty free olmayan ürünler vardı.Ve bunları kimseye göstermeden kimseye önermeden tüketmeye çalışıyordum.Evet cf ürünler tercih ediyorum ama israfı da desteklemiyorum.Tekrarını almadığım müddetçe elimdeki ürünleri tüketmekte bir sakınca görmedim.Bu benim fikrimdi.Elimde 6 tane 0.50 6 tane 0.75 dereceli toplamda 12 tane lens var tabi birini kaybettim ikisini kullanıyorum. yani 11 tane lens var ve solüsyonumda var.Üstelik hani renkli lenslerim olsaydı kullanmazdım.Veya benim için zorunlu olmasa gözlük kullanırım hiç sıkıntı değil ama gel gelelim maçlarda çok işime yarıyor.Bunun için koydum kenara bu veletleri mail attım şirkete.Bir yandan da dua okuyup amin diyorum.Tabi önce solüsyon için attım çünkü lenste böyle bi şey olacağı pek aklıma gelmedi o sıralar solüsyon sıkıntısından lens kullanmıyodum çünkü ajkdhasdka ben yine elimdekini bitirmek adına sadece hayvansal içeriğin olup olmadığını sormuştum ama sonra dedim bitince napıcaksın?tekrar bi mail attım tabiiii



Müjdemi isterim neden çünkü yanlış hatırlamıyorsam facebook'taki çalışan vegan grubuna bakmıştım ve orada sadece bir marka haricinde cf ve vegan markanın olmadığı söylenmişti.Tabiiiiiiiiii belki dedikleri o markanın sertifikası vardır bilmiyorum ama mailime atılan cevap bu.Ortada bir sertifikadan bahsedilmiyor artık güvenip güvenmemek size kalmış.




sorum:


merhaba alcon opti-free pure moist solüsyonun içeriğindeki maddelerden hayvansal kaynaklı olan var mıdır?yani ürün vegan kullanımına uygun mudur?



cevap:


İyi günler Şeydanur Hanım,

Firmamıza ve ürünlerine göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz.

Web sitemiz üzerinden paylaştığınız soruyu global organizasyonumuz ile de paylaştık ve gelen yanıt şu şekildedir:

OptiFree Pure Moist Solüsyon, hayvanvansal kaynaklı bir bileşen içermez ve hayvansal kaynaklı bileşenlerden üretilmemiştir.



sorum 2:

öncelikle cevabınız için çok teşekkür ederim.Birkaç sorum daha olacaktı.
1-Alcon firmanıza ait çeşitli lenslerinizin olduğunu biliyorum pekala bu lensleriniz cruelty free mi?
2-ve lenslerinizin içeriğinde de herhangi bir hayvansal madde bulunuyor mu?
3-ayrıca geçen soruda sormayı unutmuşum solüsyonunuz cruelty free mi?
tekrar teşekkür eder iyi günler dilerim.


cevap 2:

Merhaba Şeydanur Hanım,

Globalden de konfirmasyon(onay) aldım. Lens ve lens solüsyonlarının içeriğinde hayvansal ürün bulunmamakla birlikte, ar-ge süreçlerinde hayvan deneyleri yapılmamıştır ve cruelty freedir.

Saygılarımla

Dr. Şenol Demircan
Medical Manager



buraya bana bu cevapları veren sayın dr. şenol beyin mailini atıyorum.Umarım bi sıkıntı oluşturmaz bırakmam.Öyle olsa kendi maili üzerinden yazmazdı diye düşünüyorum.Bu beklemeli süreçte öz ve düzgün bir şekilde sorularımla ilgilendiği için teşekkür ederim.


sormak istediğinizi sizlerde sorabilirsiniz.Ayrıca soru sorup cevap alırsanız lütfen bizlerle paylaşmaktan çekinmeyin.


başka bir marka ürün veya firmada görüşmek üzere...





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

DOKİ DOKİ LITERATURE CLUB TÜRKÇE YAMA YAPMA

ANİME GÜNLÜĞÜM: OVERLORD

VEGAN ÜRÜN ARAYIŞIM:PRIVACY GOLD SENTATION PARFÜM