VEGAN ÜRÜN ARAYIŞIM:PRIVACY GOLD SENTATION PARFÜM

Bargello'dan parfüm aldım ama uçup gidiyor.Yani sürekli sıkmam gerek sanırım.Veya burnum alıştığı için ben kokuyu alamıyorum.Bilmiyorum.Üstelik parfümler konusunda pek bi bilgim olmadığı için bi tane aldım geldim ama sanırım sıkıldım daha doğru önceden kullandığım iki parfümün kokusunu arıyorum öncelikle ikincisinden önce başladığım o kokunun sonsuza akdar içinde kaybolmak istiyorum.M Ü K E M M E L umarım mailime cevap gelir ürün de vegan ve cf çıkar Allah'ım çok amin tü tü tü tü.Siz de diyin ya......

Neyse diğeri de başlıktaki parfümümüz.Şu an onu kullanıyorum çünkü soruma mutlu oluncak bir cevap aldım tabiiii işin garip tarafı mailimin tamamı cevaplanmadı ama bakalım peşini bırakmam.

öncelikle bu privacy parfümelrinin sahibi fax duru arko evy baby vb markaların da sahibi olan EVYAP.

bu sefer uzunca yazdım çünkü bir gün bi firma beni azarlıcak diye korkuyorum-.-

bi şey olacağından değil de yanlış anlaşılmamak için... neyse benim yazım böyleydi;


merhaba evyap.Benim elimde privacy gold sensation kadın parfümü bulunmakta bu konu ile ilgili birkaç sorum oalcaktı.Bu parfümün içeriğinde herhangi bir hayvansal ürün bulunuyor mu?yani vegan kullanımına uygun mu?vegan içerikli ürünler listeniz var mı bu sadece privacy için değil tüm markalarınız için geçerli.Ben vegan içerikli ürünler kullanan bir bireyim.Ve bu sorular ile kendi temizlik kozmetik vb ürün kitlemi genişletmek adına sizden yardım istiyorum.çevremizde çok fazla marka bulunmakta ama bütün markalar ben ve benim gibilere hitap etmiyor.Bu demek değildir ki vegan içeriği bulunmadığı için markanızı kötüleyeceğiz.Ama en azından sizden içeriklerinize el atmanız için istekte bulunabiliriz.Bizler bilmediğimiz markaların ürünlerini kullanmıyoruz.Buna evyap markalarının hepsi giriyor sanırım çünkü insanlar her yere mail atamıyor.Ve içerik konusunda bilgi sahibi olamıyor.Bende neden parfüm var derseniz bunu bu tercihlere gelmeden önce almıştım.Ve atmadan önce bir mail atmak istedim.Aynı soruyu duru, fax, diğer privacy parfümleri, arko,evy baby ıslak mendilleri içinde sormak istiyorum.Ayrıca firmanız hayvanlar üzerinde herhangi bir deney yapıyor mu?Cevaplarınız bizler için çok önemli.şimdiden cevaplarınız için çok teşekkür ediyorum.iyi günler



cevap:

Sayın Şeydanur Yolacan;

Öncelikle bizimle iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz;

Elinizde bulunan  privacy gold sensation kadın parfümü tamamen bitkisel içeriklidir ürünlerimizde hayvansal hammadde kullanılmamaktadır.

Evyap ürünleri kozmetik yönetmeliği gereği hayvanlar üzerinde test edilmemektedir. Ürünlerimiz içinde kullanılan hammadelerin ise, araştırılmaları devam etmektedir.
Amacımız sizlerin beğenisine daima layık olabilmektir. Firmamız, sizlerden gelecek her türlü talebi karşılayabilmek için yeni ürünlerle kendini yenilerken, var olan ürünlerinde de kalitesini arttırarak her geçen gün daha da ileriye gitmek için çalışmalarını sürdürmektedir.  Bu çalışmaların neticesinde bizler için en değerli ödül, siz değerli tüketicilerimizin memnuniyetidir.







dedi evyap.Öncelikle parfümümüz vegan ve ve evyap ürünleri kozmetik........ gereği hayvanlar üzerinde test edilmemektedir denmiş yani cf de diyebiliriz.



Ürünlerin içindeki hammaddelerin nasıl bir araştırmaya tabi tutulduğu bir soru ama sonuçta bir hayvan deneyi söz konusu olsa bir önceki cümleyi kuramazlardı.


Ürünlerimiz içinde kullanılan hammadelerin ise, araştırılmaları devam etmektedir. derken acaba sorduğum diğer markalar için global şirketten cevap almadıklarını mı dile getirmek istediler.Çünkü Alcon'a mail attığımda iletişim kurduğum kişi global şirkete ilgili soruyu ilettiğini söylemişti.



Bakalım ikinci mailime ne cevap verecekler.Onu buraya cevap gelince ekleyeceğim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

DOKİ DOKİ LITERATURE CLUB TÜRKÇE YAMA YAPMA

ANİME GÜNLÜĞÜM: OVERLORD