VEGAN ÜRÜN ARAYIŞIM:SPLAT

SPLAT



Merhabaaa.Farkındasınız artık anime tanıtımlarım oldukça azaldı ve bu tür tanıtımlar artmaya başladı.Aslında bu şaşılacak bir durum değil.Çünkü blog açma sebebim her türlü yaşadıklarımı, anılarımı, bildiklerimi, düşündüklerimi paylaşmaktı.Sadece anime tanıtımı bir süre bana yazı konusu olarak kaynak sağlayabilecek kısıtlı konulardandı.Ama artık yaşam tarzım çok değiştiği için bu tür yazılarda paylaşabiliyorum.Az önce dişimi fırçalamak için macuna elimi uzattığımda bittiğini fark ettim.Evde bir kutu açılmamış vardı.Bunu Cruelty Free ürün stoğu yaptığım zamanlarda bir Gratis indirimi varken almıştım.Aslında birkaç kutu almıştım ama sadece bir tane kalmış.Neyse içeriğini kontrol etmekle uğraşmayıp direk Spalt vegan yazdım ve Splat sitesinde arama seçeneklerine vegan ve vejetaryen seçeneklerini koymuş.Belki de önceden vardı ben yeni gördüm.Neyse zaten cruelty free olduklarını söylüyorlar.Tabiiii henüz bir sertifikaları yok.Ama ben kullanıyorum.Neyse ben etiketleyip kendimi vejetaryen olarak adlandırırken biraz utanıyorum açıkçası.Et yemiyorum diyorum.Sanki vejetaryenim desem insanlara kötü bi şey demiş gibi hissediyorum bazen.Ama bu durumdan utanmak değil olay neyse işte konuyu dağıtmayalım.Ürünlerde vejetaryenliğe bakmıyorum.Vegan ürünler kullanıyorum.Hatta şöyle diyim vegan ve cruelty free ürünler kullanıyorum.Çünkü daha öncede bahsetmiştim sanırım vegan olması cf olduğu anlamına gelmiyor.

Neysemmm sonra ben sitesine girdim.Vegan seçeneğine tıkladım.Aman Yarabbi benimki vegan değil.Niye diyecekken elimdeki kutusuna gitti gözüm içeriğebi bakim dedim fish oil dank diye gözümün önünde dans etti bir anlığına.Balık yağını ne diye koyarsınız.Gerisine bakmadım bile.Fişim olsa bile teee ne zaman almıştım.Şu an evde ağlamamak için zor tutuyorum kendimi.Ve dişimi sanırım karbonat ve limonla fırçalıcam.Yarın gidip diş macunu almam lazım.Bu arada aşağıya cruelty free sorusuna yanıtlarının olduğu linki ve vegan seçenekli macunların olduğu linki koyucam.Ayrıca buraya da listelim ararken yazan olursa çıkar.



Bi de biz blackwood charcoal diş macununu kullanıyorduk en son hemen ufaktan düşüncelerimi yazim.Bence en etkili beyazlatma karbonat limon ama çok kullanınca dişleri inceltip zarar verebiliyormuş.Onun dışında bunu düzenli kullandığımda bi etki fark ettiğimi söylesem yalan olur öyle olmadığını söylesem de yalan olur.Ne yalan söylim pek aklımda bi şey kalmamış.Sadece onu kullansam bi şeyler derim ama karbonat ve limon yaptığım için bi şey diyemicem.Ayrıca fırçamda beyazlatma etkili.İleride yine denersem bu sefer daha dikkat ederim.Yine denersem dedim çünkü ağızda bıraktığı tadı sevemedim.Kokusu da ferahlatıcı değildi pek.Bi nanemsilik vardı ama yeterli değildi.Hele ne denir ona ağızlık dicem ama netten baktım diş plağı taktığım zaman sabah öggg oluyorum yani.
Kardeşime sordum tadı güzel dedi gülerek.Kokusu da fena değilmiş.Ama beyazlatmadığını söyledi.Zevkler ve renkler işte ne diyim.Ama ben beğenmedim bu sefer şu alttakilerden birini alırım.Büyük ihtimal hangisi daha çok beyazlatıyorsa onu alırım malum kahvekolikliğin zararları.
Annem evde değil gelince belki sorup, onun fikrini de eklerim buraya.Başka bir yazıda görüşmek üzere.





Sensitive diş macunu
White Plus diş macunu
Active diş macunu
Biomed Biocomplex diş macunu
Biomed Calcimax diş macunu
Biomed Charcoal diş macunu
Biomed Superwhite diş macunu with coconut
Blackwood Charcoal diş macunu
Dream diş macunu
Extreme White diş macunu
Ginger diş macunu
Lavendersept diş macunu
Magnolia diş macunu
Sea Minerals diş macunu




Altıncı yani son soruya baktığınızda ilgili yazıyı görebilirsiniz İngiliççem yok diyosanız sayfayı Türkçe'ye çevirdiğinizde gayet güzel bir şekilde çeviriliyor.

https://www.splatoralcare.uk/pages/faq


Bu da vegan dostu macunların olduğu sayfa.Sayfanın yukarısında başka seçeneklerde var.Vejetaryen v.b.
https://www.splatoralcare.uk/collections/toothpastes/vegan-friendly?page=2

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

DOKİ DOKİ LITERATURE CLUB TÜRKÇE YAMA YAPMA

ANİME GÜNLÜĞÜM: OVERLORD

VEGAN ÜRÜN ARAYIŞIM:PRIVACY GOLD SENTATION PARFÜM