ONDAN BUNDAN: TUMBLR PLAYLİSTİNDE İSMİ GÖRÜNMEYEN ŞARKIYI BULMAK


Ben bir istif hastasıyım.

Bunu böyle lak diye söyledim ama itiraf gibi oldu sanki çok büyük bi şeymiş..

Neysem işte ben bunu yenmeye çalışıyorum daha minimal bir yaşam takip etmek istiyorum derkennnnnnn harddiscimi falan temizliyodum bi word dosyasına denk geldim içini açınca bu bilgiyle karşılaştım buraya da koyim dedim.


şimdi size herhangi bir blogda çalan isimsiz şarkıları nasıl bulacağımızı anlatacağım.
Şimdi bir bloğa girdiniz ve orada çok hoşunuza giden bir şarkı çalıyor ancak blog sahibi arkadaşımız aklından ne geçirmişse şarkının ismini yazmamış. Artık amacı neyse…(ben de yapmadım değil merak edenler mesaj atar bu da benim popiliğimi kasar.derler ki aaaaaaaa ne kadar da soru sorulan bir blog) 
Neyse siz çıldırıyosunuz benim acilen bu şarkıyı bulmam gerekiyor diyosunuz ve Shazam kullanmak aklınıza gelmiyor 

Veya kullandınız Shazam o şarkıyı bulamadı. 




İşte yapmanız gereken şey;


O zaman hemen Youtube hesabımıza giriş yapıyoruz ve blogda çalan şarkıyı açıyoruz. Şarkıyı açtığımızda Youtube hesabımızın geçmiş bölümünde o şarkıyı görebilirsiniz. Olay bu kadar basit.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

DOKİ DOKİ LITERATURE CLUB TÜRKÇE YAMA YAPMA

ANİME GÜNLÜĞÜM: OVERLORD

VEGAN ÜRÜN ARAYIŞIM:PRIVACY GOLD SENTATION PARFÜM