VEGAN-HELAL ÜRÜN ARAYIŞI: MİXMEY MEYVE BAR

MİXMEY MEYVE BAR






4 çeşidi bulunan meyve barlarımızın bende 2 çeşidinden vardı.(düzenleme:instgram'da birinde 4 çeşitten fazla gördüm sitesine baktım orada da 8 çeşit varmış.)Diğer iki çeşidinin ambalajları da benzer olduğu için ben sanırım karıştırdım ve çilekli de aldım sanıyordum ama vişneden fazla almışım sdasasdaf




Ben vişnelinin tadına baktım hemen ve hayatımda yediğim en güzel vişneli şeylerden biriydi.Aramosı yoğundu.Aynı cevizli sucuk tarzı bir yapısı var.Ama o kadar sert değil.Çiğnemektense şeker gibi yavaşça tadımlamak daha güzel.Çünkü bitsin istemiyorsunuz.


Ürünün vegan ve helal sertifikası var.


Ayrıca ilave şeker koruyucu ve renklendirici yok.




Kısaca mükemmel ötesi bir tatlı krizi önleyici.Tek üzüldüğüm nokta incecik olmasıydı:((((((((((((((((((



Ve fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 80 krş.


Sanırım artık devamlı olarak elimin altında bulunduracağım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

DOKİ DOKİ LITERATURE CLUB TÜRKÇE YAMA YAPMA

ANİME GÜNLÜĞÜM: OVERLORD

VEGAN ÜRÜN ARAYIŞIM:PRIVACY GOLD SENTATION PARFÜM