ANİME GÜNLÜĞÜM: MOB PSYCHO 100

MOB PSYCHO 100


Mob Psycho 100

YARE YARE..Yine döndüm dolaştım anime tanıtımı yazmaya geldim.Güya yapmıcaktım artık.Ama sizlere anime anlatmayı, burada kritik yapmayı seviyorum.Ayrıca en kolay yeni yazı şekli bu^^

Ama ne yapmaya karar verdim onu da söylim içimden gelmedikçe karakter tanıtımını sıfıra indiriyorum.Neden derseniz gerçekten o şekilde bir tanıtım insanı zorluyor artık daha meşgulüm o yüzden yazısını yazmadan yeni bir animeye başlayamıyordum (istisnalar var elbet) sonra amannn dedim yazmim ne olucak ki.En son hatırladığım bu, geldim yine buraya kkkk


Animenin karakterlerini veya kapağını görenler veya animeyi izleyenleriniz(sizin burada işiniz ne?) fark etmiştir o gözler tam bir One Punch Man(ileride OPM diye kullanıcam) o çizimler o kadan benziyor ki hemen şirketine falan baktım.

Ama ne yapımcı ne stüdyo alakasız.


Yine ama dikkatimi çeken Warner Bros'un bu animenin yapımcılarından biri olduğu üstelik stüdyolar için üstüne tıklayınca Warner Bros'un diğer animelerine de ulaşabiliyorsunuz Türkanime'de animeleri görünce biraz şaşırdım ABD merkezli bir şirketin Japon kuşağına bu denli gireceğini düşünmemiştim.Neysem konumuz bu değil şu ---------------> mob psycho 100 xd




Anime Türü : Aksiyon Yaşamdan Kesitler Doğaüstü Güçler Komedi

Bölüm Sayısı : 12 / 12

Başlama Tarihi : 11 Temmuz 2016, Pazartesi

Bitiş Tarihi : 27 Eylül 2016, Salı

Yaş Sınırı : PG-13 - 13 Yaş üstü

Yapımcı : BS Fuji, Hakuhodo DY Music & Pictures, KlockWorx, Shogakukan, Warner Bros.

Stüdyo : Bones

Bölüm Süresi :
24 dakika

Puanı : 
8.7

Myanimelist puanı: 8.51 





KONUSU;

Doğuştan psişik güçlere sahip asosyal ve psişik güçlerinden başka hiçbir yeteneği olmayan 8. sınıf öğrencisi Kageyama Shigeo adındaki bir çocuğun küçükken kendine rehberlik edecek birine ihtiyaç duyarken, gördüğü bir yazı üzerine, gittiği ufak bir şirkette, usta diyeceği kişiyle tanışması ve ona ruh kovma vb işlerde yardım etmesini, aynı zamanda asosyal olan ve psişik güçlerine bel bağlamaması gerektiğine inanan kahramanımızın kendini keşfetme maceralarını anlatan bir seri. Beynim yandı ama olsundu.

Gerçekten psişik güçler göründüğü kadar masum bir eğlence aracı mı yoksa dünyanın sonunu getirebilecek zıvanadan çıkabilen kötü güçler mi?



BEN NE DÜŞÜNÜYORUM;

Geldik benim en sevdiğim kısıma neden çünkü konuşuyorum sürekli burada, oh ona salla buna salla, en güzel tarafı bu işin.Şaka bir yana gerçekten kritik yapıp insanlarla fikir paylaşmayı seviyorum.Neyse çok konuşmim-.-

Ben buna başladım tık tık tık ileri bölümleri tıklıyodum bi baktım ki son bölüme gelmişim.Cidden anlamadım nasıl bittiğini.Nedeni çok sürükleyici olması falan değildi.Yapım aslında çok ama çok sadeydi.Ama nasıl oldu da fışt diye bitti anlamadım.


Çizimler çok farklıydı.Nasıl farklıydı?Sürekli kalitesi değişiyordu.Kötü çizim yoktu sadece dövüş sahnelerinde vs daha ince ayar yapmışlardı bu yanıyla da OPM'e benzettim.

Bütün seri boyunca ana karakterimiz gülecek mi diye izledim ama nafile arada hafif bir tebessüm hissettim ama o kadarla kaldım.

Ana karakter herkesten güçlü olmasına rağmen bu gücünü kötüye kullanmaması hatta gerekmedikçe ve insanlar üzerinde kullanmaması işi sıkıcı yapmamıştı.Yani o iyi taraf mı kötü taraf mı hangisinde olacak muhabbeti yoktu.Yine OPM'e benzettim bu yanıyla.Birinde fiziksel güç(OPM) diğerinde psişik güçler vardı.Yan karakterler farklıydı ama zaten onlarda aynı olsa anlamı olmazdı-.-

Kahkaha ile gülmezsiniz ama zaman öldürmek için birazda eğlenmek için ideal sade bir seriydi.Yapanın çizenin emeği geçenin eline sağlık.

LÜTFEN ALINTILARKEN KAYNAK GÖSTERİNİZ!!

http://www.turkanime.tv/anime/mob-psycho-100

https://myanimelist.net/anime/32182/Mob_Psycho_100










Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

DOKİ DOKİ LITERATURE CLUB TÜRKÇE YAMA YAPMA

ANİME GÜNLÜĞÜM: OVERLORD

VEGAN ÜRÜN ARAYIŞIM:PRIVACY GOLD SENTATION PARFÜM