VEGAN ÜRÜN ARAYIŞI:FİTO KREM

tekrar merhaba yine ben.biliyorsunuz ki artık helal ürünler konusunda bilinçlenmeye çalışıyorum.ama hayat şartları gereği birçok sıkıntı yaşayabiliyoruz.örneğin tüm kullandığımız medikal ürünlerde, kozmetikte vs hayvansal kaynaklı içerikler bulunuyor.Aldığınız bi antibiyotik kapsül bile hayvan jelatininden yapılmış olabilir.Bu bilinçlenme yeni başladığı için ister istemez evde bir ton ilaç ve kozmetik ürünü bulunmakta.Her ne kadar hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmamalarıyla ilgilensem bile artık aldığım bir ürünü atarsam bu bana göre israf olur.Yenisini almam cruelty free değilse ama içeriğinde herhangi bir hayvansal ürün bulunmuyorsa bitirene kadar kullanabilirim diye düşünüyorum.Benim fikrim bu yönde bende evdeki ilaçlarımdan birkaçı için ilgili yerlere mail attım ve atmaya da devam edeceğim.Gelelim Fito kremin mailine

ben şu şekilde bir mail attım


merhaba.Fito krem içeriğinizdeki maddelerden hayvansal kaynaklı olan var mı?veya içerik helal mi?teşekkürler









cevap ise şu şekildeydi


Sn Yolaçan,

Fito krem içeriğinde hayvansal kaynaklı bir içerik bulunmamaktadır. Konu ile ilgili başka herhangi bir sorunuzda aşağıdaki iletişim bilgilerinden direk bana ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla,






Helal olduğunu söylememişler nedeni içeriğinde alkol bulundurması, hayvanlar üzerinde test edilmiş olması veya üretim ortamından vs kaynaklanıyor olabilir ama elimdeki tüpü bitirmem için bu mail yeterli.Alkol konusunda birkaç yazı önce bir açıklama yazısı vardı.










Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

DOKİ DOKİ LITERATURE CLUB TÜRKÇE YAMA YAPMA

ANİME GÜNLÜĞÜM: OVERLORD

VEGAN ÜRÜN ARAYIŞIM:PRIVACY GOLD SENTATION PARFÜM