ANİME GÜNLÜĞÜM: OVERLORD 2

OVERLORD 2



Merhabaaaa buraya taşındıktan sonra yazdığım ilk tanıtımla karşınızdayım.Buranın bize uğurlu gelmesi dileğiyle.Daha sıkı çalışalım.




Bu aralar biraz yoğun olduğum ve ayrıca izlicek anime bulamadığım için pek bi şey yazamadım.Accel World'ü izledim ama yazmaya çok üşendim inş ileride yazarım.Şu aralar özellikle de sıkıntısı çekiyorum yazı yazarken, bazen diyorum ki acaba yazılarıma gereksiz bilgiler mi katıyorum mesela karakterlerle ilgili yazı yazmasam mı?Veya sadece anakarakterlerden mi bahsetsem.Aslında gönül ister ki yapımcısının hayatını bile paylaşim ama zor oluyor.Araştırmak değil sorun mesela animeyi sıcakken yazmazsam unutuyorum.Bu yüzden eksik şeyler yazabiliyorum.Ne yaapacağımı bilmiyorum daha çok anime tanıtmak istiyorum ama bu yazı işi bana çok engel oluyor.


Neyse başlıktan da anlaşıldığı gibi buraya Overlord'un 2. sezonu için geldim.


Öncelikle kapağı gördüyseniz "Ya bu nasıl Overlord kertenkeleler var nalakaaaaa" diyeebilirsiniz.
Ama valla bildiğimiz Overlord bu arkadaşlar, kafanız karışmasın sağ üstte tahta oturan karakterimize dikkatli bakın (görmeyelim diye saklamışlar sanırım).

Anime Türü: Aksiyon,Macera, Doğaüstü güçler, Büyü, Fantastik,Oyun

Bölüm Sayısı: 13

Başlama tarihi: 09.01.18

Stüdyo: Madhouse

Yaş Sınırı: R - 17+ (Şiddet & Argo)

Bölüm Süresi: 24 dk


Türkanime Puanı: 8.8

Myanimelist Puanı: 8.03


Karakter tanıtımı kısmına girmeyi düşünmüyorum nedeni ana karakterlerin değişmemiş olması ve benim hem yazıyı uzatıp canınızı sıkmamak istemem hem de artık bu işin beni yormasından dolayı direk anlatmaya başlamak istiyorum.İsteyenler karakterler için ilk sezon yazıma bakabilir.








Özet;


Overlord'un ikinci sezonudur.




Ben ne düşünüyorum;

Evet bu yazının asıl can alıcı kısmı burası.İzleyenler bilir ilk sezonda oyunun içinde hapis kalan karakterimiz, tüm oyun dünyasına hakim olma amacıyla etrafı araştırıyor, maceralar yaşıyordu.

Benim bu anime de sevdiğim şey diğer oyun animelerinden farklı olarak, sıkışan karakter zamanla güçlenmiyor oynarken yükselttiği karakteri ve malzemeleri ile oyunda sıkıştığı için diğer oyun animelerinden önde başlıyor olaya..Bu açıdan power up gösterileri olmadığı için benim için ayrı bi yere sahip.

Bu sezonda aynı şekilde ilk sezon gibi maceralar devam ediyor.İlk sezonda ortaya çıkan bir çok sorunun cevabı hala kapalı kutuda ve animeye başka yaşamlarda eklenmiş.Evet zaten yardımcı karakterler üzerinden de yaşamlar gösterilmeli ama bu sezon resmen bunu abartmışlar ben Momonga san'ı görmek isterken gidip kertenkeleleri izliyosam bi sorun vardır ortada.Evet belki değişiklik yapılması iyi bir düşünceydi ama biz zaten animeyi Momonga san'ın kudreti ve yaşadığı olaylar için izliyoruz.En azından ben ve benim gibiler.Ama sen bölümlerce başkalarını kameraya gösterirsen ben sıkılırım.Yani gerek yoktu.Çünkü bu yaşamlarını gösterdiklerinin animenin devamında çok büyük etkileri yoktu ve ayrıca zaten 13 bölümlük bir sezon, 60-70 bölüm yaparsın can sıkıntısına bir iki bölüm başkalarını anlatırsın anlarım ama bunu 13 bölümde abartmışlar.Ve ilk sezondaki çoğu soru hala cevapsız.Açıkçası hiç beklentilerim karşılanmadı bu sezon.Dövüş sahneleri çok azdı.


Yaaa ben kertenkele izlemek istemiyorum asdjasdhlasda çok gücüme gitti ben kaç aydır sezon finali versin diye bekliyodum.Bu muydu yani.Daha çok Momonga izleyelim lütfen.Artık daha kudretli varlıklar savaşsın.Sezon başında bi ejderha ve kadın gösterdiler ama karşılaşma olmadı üzüldüm.


Ama sezon sonunda da bi amca ve genç biri gözüktü.Bence 3. sezon çok daha güzel olucak.Myanimelist'te yazan şu üçüncü sezon 2018 yazında gelecekmiş, animenin 2. sezonu yakın zamanda bitti neden bu kadar kısa sürede gelecek bilmiyorum ama gelsin çünkü 2. sezon beni hiç tatmin etmedi.Daha fazla dövüş sahnesi ve akıl oyunu istiyorum.

Bu arada ilk sezonda biraz sapıtmışlardı ama bu sezon biraz daha sapıtmışlaar.Allah'tan Momonga sapık değil de gözümüze batmıyor.
Ayrıca aslında görmemiz gereken çoğu karakteri doğru düzgün göremedik bile offfffff çok kırıldım bu sezon gerçekten beklentilerimin çok altındaydı.

Entoma Vasilissa Zeta
Sezonun en verimli yanlarından biri Entoma'nın maskesinin altındaki gerçek yüzünü görmüş olmamız sanırım asdasjdhalsd


Bu arada Ple Ple Pleadis OVA'sını izledim bu sefer kısa bölümler yerine bir yarım saatlik bölüm vardı.Ama konusu diğer Ple Ple Pleadis bölümleriyle benzerdi.Yine chibi halleri ve manyaklıkları vardı.





kaynakça;
https://myanimelist.net/anime/35073/Overlord_II
http://www.turkanime.tv/anime/overlord-ii



LÜTFEN ALINTILARKEN KAYNAK GÖSTERİNİZ!!




























Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

DOKİ DOKİ LITERATURE CLUB TÜRKÇE YAMA YAPMA

ANİME GÜNLÜĞÜM: OVERLORD

VEGAN ÜRÜN ARAYIŞIM:PRIVACY GOLD SENTATION PARFÜM