ANİME GÜNLÜĞÜM: HAL

HAL

Hal picture


Hal ne ya bu Ao Haru Ride mi diye soracaksanız oynamayalım askdjasd


Ama stüdyolarının aynı olduğunu söylemek gerek.Zaten her iki karakterin çizimleri ve görüntüleri Ao Haru Ride karakterlerimize neredeyse birebir benzemekte bazı renk ve şekil farkları hariç.

Bir başka fark ise Hal bir animasyon 1 saat 3 saniyelik bu animasyonumuz konu olarakta çok farklı.

Anime Türü: Romantizm, Bilimkurgu, Shoujo

Bölüm Sayısı: 1

Başlama ve bitiş tarihi: 08.06.13

Yapımcı: Pony Canyon, Production I.G, Shochiku

Stüdyo: Wit Studio

Yaş Sınırı: PG-13 - 13 Yaş üstü

Bölüm Süresi: 1 saat 3 saniye


Türkanime Puanı: 8.4

Myanimelist Puanı: 7.66

Hadi karakter tanıtımlarımızla devam edelim.






Hal


HAL doğumundan itibaren üzerinde oluşan yük ile parasızlıktan hoşnut olmayan birisi.Kurumi'yi çok seviyor.Aslında iyi birisi ama sanırım illegal işlere karışmış.


Kurumi


KURUMİ çok sevecen, şirin, tatlı, yumuşakbaşlı, parayı pek umursamayan karakterimiz küçük bir dükkan sahibi olmak istiyor.O da Hal'ı çok seviyor.Çok sıcakkanlı ve kibar birisi.






Özet;

Hal ve Kurumi ikilimiz havalanında uçağa binmeden hemen önce bir kavga eder ve ardından uçak havada patlar.Ardından Kurumi deprasyona girer çünkü Kurumi kazadan kurtulamamıştır.Ve Kurumi'nin babası sahip oldukları robottan onu kurtarmasını ister bunun içinde insan olmasını.DAha sonra insana dönüşen robot Hal'ın görüntüsü ile Kurumi'nin yanına gider ve gerçek Hal ile olan sıkıntıları çözmeye çalışır amacı Kurumi'yi mutlu etmektir.Ama acaba her şey bu kadar normal midir?





Ben ne düşünüyorum?


Ao Haru Ride aşığı olarak bayıldım.Hele karakterlerin görüntü olarakta birbirne benzemesi beni benden aldı kkkkkkkkkkk

Çizimler aynı sıcaklıkta.Olaylar aslında görünenden çok çok farklı.Basit bir romantizm animesi gibi dursa bile o kadar basit olmadığını söylemem gerek.Hal'ın parayı istemesinin altındaki neden çok farklı[parantez içini seçerek nedeni okuyabilirsiniz(Zayıf bir kalple doğduğu için ailesi ona yeni bir kalp almış ama parayı ödeyemeyince Hal'ı arkalarında bırakıp kaçmışlar bu yüzden de Hal hala bu borcu ödemeye çalışıyor veya çektiği bu sıkıntıyı geride bırakmak istiyor.o kısmı ben de anlamadım.
)]



Ben çizimleri çok sevdim.Kurguya bayıldım.Hisler güzel yansıtılmıştı.İkilinin yapmak istediği ama yapamadığı o güzel şeyler yeter.Pişmanlıkların olduğu bir animeydi.Gönül rahatlığıyla izleyebilirsiniz.SAdece romantizm olmadığını sizi şaşırtacak bir anime olduğunu söylemem gerek.Sonunu tahmin ettiğinizi düşünebilirsiniz ama yanılıyor olabilirsiniz.İzleyin izlettirin.İzleyecekelre iyi seyirler dilerim!!

Ben bu gazla Ao Haru Ride'yi izlemeye mi gitsem.Kou gibi sevenimiz oldu da biz mi hayır dedik:(((((

Sonuna gelip bitmesini istemediğim için mangasını bile okuyamıyorum ben:((((((((


http://www.turkanime.tv/anime/hal
https://myanimelist.net/anime/16528/Hal






LÜTFEN ALINTILARKEN KAYNAK GÖSTERİNİZ!!




























Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

DOKİ DOKİ LITERATURE CLUB TÜRKÇE YAMA YAPMA

ANİME GÜNLÜĞÜM: OVERLORD

VEGAN ÜRÜN ARAYIŞIM:PRIVACY GOLD SENTATION PARFÜM