ANİME GÜNLÜĞÜM: AO HARU RİDE

EHEHEHEHHEHEHEHHEHEHEHHEHEHEHHEHEH

AO HARU RİDE
Ao Haru Ride

YO!

Bugün sizlere en sevdiğim yapımlardan biri olan Ao Haru Ride'yi tanıtacağım.

Benim için bu kadar önemli olmasının nedenini tam olarak ben de bilmiyorum.Belki ben anlatırken siz bu nedeni keşfedersiniz.



Anime Türü: Romantizm, Okul,  Shoujo, Yaşamdan Kesitler, Dram, Komedi

Bölüm Sayısı: 12+2 ova

Başlama tarihi: 08.07.14

Bitiş tarihi: 23.09.2014

Yapımcı: Animatic, BS11, Hakuhodo DY Media Partners, Mainichi Broadcasting System, Movic, Shueisha, Sony Music Entertainment, Sony PCL, TOHO animation
Stüdyo: Production I.G

Yaş Sınrıı: PG 13-13 Yaş Üstü

Bölüm Süresi: 23 dk

Türkanime Puanı: 8.8

Myanimelist Puanı: 7.83



Kou Mabuchi


KOU MABUCHİ benim enlerimden biri.haremimin en üstlerinde yer alan biricik ponçiğim.Biraz içine kapanık, utangaç, dikkafalı, haşin asdkajsdkla, kedi seven güzel yürekli biriciğim.Ya ana kızımız sağolsun ben de hoşlanıyorum Kou'dan:((((( O kadar düşünceli ki bu ileride (mangada) onun başına dert açacakmış.O soğuk bakışları konuşmaları, zeki ve yetenekli olması ama bunları göze batmadan yapması...Ayrıca çok alçakgönüllü<33


Futaba Yoshioka


FUTABA   YOSHİOKA masum temiz kalpli şirin mi şirin duygularına çok bağlı olan karakterimiz zorluklarla o kadar güçlü bir şekilde baş ediyor ki insanı umutsuzluklardan uçurup mutlu ediyor.Çok ama çok düşünceli ve alçakgönüllü.Yaptığı hataların farkında ve hatalarını düzeltmek için elinden geleni yapıyor.Alında çok utangaç olmasına karşın bazen gaza gelip hiç beklenmedik şeyler yapabilmekte.








Bu iklimiz 5 kişilik bir arkadaş grubundalar ayrıca bu grupları sınıf temsilcilerinin diğer üyeleridir.

Aya Kominato



AYA KOMİNATO Kou'nun en yakın erkek arkadaşı ve Murao'dan hoşlanıyor.Genelde çabuk parlasa bile kimseye zararı olmayan utangaç,koruyucu, sevimli biri.



Yuuri Makita



YUURİ MAKATO Yoshioka'nın lisedeki ilk gerçek kız arkadaşı.Diğer kızlar(birkaç kişi hariç) tarafından erkeklerin yanında tatlı ayaklarına yatıyor diye dışlanıyor.Çok sevecen ve tatlı olan karakterimiz ayrıca etrafındakilere karşı da çok dürüst ve iyimser.Gerçi ben hala gerçekte kurnaz biri olduğunu düşünüyorum.Yani sanırım gerçekten tatlı rolü yapıyor ama bundan bizene!



Shuuko Murao


SHUUKO MURAO kendisini yalnız kurt olarak çağırıyorlar.Tek tabanca takılmayı seven bence nedeni ait olduğu bir yer bulamamasıydı.Okulunda öğretmen olan Tanaka sensei'den hoşlanıyor.Pek mimikte bulunmayan ve konuşmayan karakterimiz zamanla değişime uğruyor.Bu arada animede bu kadar güzel değil asdasd bunu nereden bulmuşlar acaba.


Beşli grubumuz bu kadardı.




Touma Kikuchi


TOUMA KİKUCHİ sezon sonlarında karşılaştığımız bir karakter olmasına rağmen mangada sıkça karşılaştığımız bir karaktere dönüyor.Yani kardeşimin anlattığına göre öyle ben henüz yeni başladım mangaya.Aslında çok çetin ceviz gibi görünen karakterimiz çok ama çok utangaç, ve utanınca falan suratı hemen kıpkırmızı oluyor.Bence yüzü kızaran karakterler en güzellerinden hihiihihihih



Özet;


Futaba'nın lise hayatına başlamasının ardından 2 dönem geçmiştir.Kalbinde ortaokulda aşık olduğu ama yaz tatilinde haber vermeden ortadan kaybolan Kou ile yaşamaktadır.Ortaokulda kişiliği, davranışları ve şirinliğinden dolayı erkekler arasında oldukça popüler olan Futaba kızlar tarafından dışlanınca lise hayatında sıfırdan başlayıp kendine kadınsı cazibeden uzak bir karakter çizmiş ve yapmacık arkadaşlarıyla bu sekilde bir hayatını sürdürmektedir.Takiiiiii Kou birden ortaya çıkıncaya kadar.Acaba ortaokulda sevdiği çocuk ile aralarındaki ilişki nasıl bir hal alacaktır.Dahası o yaz Kou'ya ne olmuştur.Animemiz okul hayatı, arkadaşlıklar ve bu ikisi arasındaki ilişkileri konu almaktadır.



Ben ne düşünüyorum?

Çizimler o kadar güzel ve sıcak ki.Yani sürekli izlemek istiyorsunuz.Ayrıca o yüz ifadeleri chibi ve şirin halleri aralara o kadar hoş bir şekilde iliştirilmiş ki animeyi izlenir kılıyor.



Daha doğrusu ben bu tür şeyleri sevdiğim için hoşuma gitti.Ayrıca o en güzel anlarda yumuşak ve yavaş müziğin bir an da hızlanması ve yükselmesi ile oluşan olaylar kiyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa insanı heyecanlandıran en güzel sahnelerdi sanırım.Futaba Kou'ya olan aşkından onun güzel yanalrından o kadar güzel bahsediyor ki sizler de Kou'dan hoşlanabilirsiniz demedi demeyin.Ayrıca Kou'nun o güzel davranışları utanınca elini alnına götürmesi.Çaktırmadan Futaba'yı düşünmeleri falan beni benden almadı desem yalan olur.

Okul hayatının da dahil olması bu animenin bonuslarından.Ben gerçekten okul animelerini çok seviyorum çünkü eminim bir çoğumuz hayalidir; okula giderken Japon sokaklarında, tren geçişlerini beklemek.Kendimi Japonya'nın güzel, sakin sokaklarında hissediyorum.Ve özlediğim lise hayatıma dönüyorum.Lise hayatım derken o yaşlarıma dönmek beni mutlu ediyor bence en güzel yaşlar 15-16.Ah ahhh.


Diğer bir çekici nokta ise Kou'nun inatçılığı ve Futaba ile kavuşamaması.Yani hemen hemen herkes ikisinin mutlu bir sona erişeceğini biliyordur.Ama üzgünüm bu ilk sezonda olmuyor.Mangada oluyormuş ama kimse kolay bir kavuşma bekleyemez değil mi tabiki de ikili bazı gerginlikler yaşıyormuş.Olaylar biraz Orange animesine dönüyor yani ben nedense biraz Kou'da onu hissettim.Tabi ne olur olmaz bi şey diyemem ama aklımda izlerken Orange gelmedi değil.



Animenin ilk sezonunda 2 ova var bir tanesi Kou ve Futaba'nın ortaokuldaki ilişkileri ve yaşadıkları şeyler.
Zaten aslında bunlar animede parça parça gösteriliyor ama toplayıp koymuşlar 21 dk 55 sn olan bölümü izlemeseniz de olur.

Diğer ova ise bize 2. sezonda olacakların haberlerini veriyor.Ve en kritik olaylar bu bölümde yaşanıyor diyebilirz.Sonuna kadar izleyin çünkü asıl patlak veren olay sonlarda küçük bir ekranda gösteriliyor. 21dk 54 sn olan bölümü izlemelisiniz.




http://www.turkanime.tv/anime/ao-haru-ride

https://myanimelist.net/anime/21995/Ao_Haru_Ride









LÜTFEN ALINTILARKEN KAYNAK GÖSTERİNİZ!!













Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

DOKİ DOKİ LITERATURE CLUB TÜRKÇE YAMA YAPMA

ANİME GÜNLÜĞÜM: OVERLORD

VEGAN ÜRÜN ARAYIŞIM:PRIVACY GOLD SENTATION PARFÜM